За нас ..... .
 

..За нас

..Што работиме

..Историја и факти
..Стратегија
..Шесто сетило за бизнис
..Демографска опфатеност
..Клиенти
..Референтни проекти
..Тимот на БРИМА
..Општествена одговорност


 


РЕФЕРЕНТНИ ПРОЕКТИ

КВАНТИТАТИВНИ ИСТРАЖУВАЊА(вклучувајќи дизајн на проектот, изготвување на примерок, истражувачки метод, конструкција на прашалник и изготвување на извештаи и анализи).

- Public opinion polls for Gallup International, European Commission, National and Local Governments, Presidential candidates, Political parties, USDS, USAID, IOM and others,
- Exit Poll in elections 2002,
- Consumption Habits and Practice: Usage and Attitudes surveys for water consumption, PHARE,
- Households panel – products range: packaged foods, diary, meat, bread categories,
- Market penetration survey – Coca Cola company, Philips,
- Media Diary Panel – IREX,
- Early warning project – UNDP,
- Information Communication Technology for UNDP, USAID, Open Society,
- Market Segmentation Survey for TNS Hungary,
- Market Appliances Survey, DOXA Italy,
- Report for global Competitiveness for MCA and WEF,
- Socio-economic Impact assessment Survey for CSHI, USAID,
- Market Research  for Schering,
- Market Research for Mobile telephony for MTS,
- South East European Social Survey Project for Faculty of Social Sciences University of Tromso, Norway,
- Real Estate Cadastre and Registration Project  итн.

КВАЛИТАТИВНИ ИСТРАЖУВАЊА – “фокус групи“ и ”in-depth” интервјуа вклучувајќи регрутација, развивање на водич (guide) за модератор, модерирање и изготвување на репорти

- Product tests for Danone
- Smoking habits and attitudes for TK
- Ice-cream consumption and behavior for Cram International
- Radio listening and program’s perception for BBC
- Monitoring Panels of RFE and VOA audiences
- Distribution-check for P&G
- Interethnic relations for IRI
- Implementation of Framework Agreement for NDI
- Smokers habits for Imperial Tobacco
-  FIOOM – Perception of transaction costs of representatives of public sector and businesses, etc
- Социо-политички “фокус групи“ за различни теми и таргет групи за IRI ((Меѓународен Републикански Институт) во Скопје

ТЕЛЕФОНСКИ АНКЕТИ (вклучувајќи изготвување на примерок, составување на прашалник, репорти и анализи)

- Социо-политички анкети за локални, парламентарни и претседателски избори
- Water consumption for USAID
- Local Government for DAI
- Consumers habits for Podravka
- Project awareness for MCA
- Media habits (Медиумски навики) по метода “DAY AFTER RECALL”
- Public opinion polls on the eve of Presidential, and Parliamentary and Local elections, etc
- Телефонски анкети за Црвениот Крст на Македонија

ТЕЛЕФОНСКИ  (CATI) АНКЕТИ - Од 2007 год. БРИМА формира сопствен "Call Center" (кол-центар) за примена на CATI (Computer Assisted Telephone Interview) систем. Тоа е систем за спроведување на телефонски анкети со лиценциран NIPO CATI software на кој се реализирани односно се реализираат повеке истражувања меѓу кои:

- Customer satisfaction/ retention (TRI*M methodology) за телекомуникациски оператори
- Меѓународен проект (Desktop tracker for Microsoft)
- Brand awareness, brand position, (usage and habits) for TAC (производител
- Социо-политички анкети за разни теми
- Анкети во врска со истражување на пазарот (маркетиншки истражувања)

 

“TNS - ШЕСТОТО СЕТИЛО ЗА БИЗНИС - ОГЛЕДАЛО И ДВИГАТЕЛ НА НАШЕТО ОПКРУЖУВАЊЕ“
 

| Контакт | Privacy policy |
| 2010 Brima. All rights reserved. Products and brand names are trademarks or registered trademarks of their respective owners. Creatives are the copyright property of their respective owners.
COPYRIGHT 2009 @ ACVILLA CORP. I WEB DESIGN I HOSTING SOLUTION