За нас ..... .
 

..За нас

..Што работиме

..Историја и факти
..Стратегија
..Шесто сетило за бизнис
..Демографска опфатеност
..Клиенти
..Референтни проекти
..Тимот на БРИМА
..Општествена одговорност


ИСТОРИЈА И ФАКТИ

БРИМА е основана 1992 година како прва независна истражувачка агенција во Р Македонија, joint venture (партнерски односи) со GALLUP INTERNATIONAL .

БРИМА е Асоцијативен член е на TNS (Taylor Nelson Sofres) од 1998 година.TNS e една од светските водечки агенции за маркетиншки, социо-политички и истражувања на медиумите и мерења на ТВ гледаноста. Постои на глобално ниво во повеќе од 70 држави со над 14.000 вработени со полно работно време,. TNS е водечка истражувачка агенција во многу земји на Европа и најголема агенција во САД. Во Азија има најјака истражувачка мрежа.  ( www.tns-global.com  )

Во 2002 година, на годишната конференција на GALLUP INTERNATIONAL  во Јоханесбург, Јужна Африка, БРИМА беше примена како македонски член на GALLUP INTERNATIONAL во која членуваат повеќе од 100 земји ширум светот (   http://www.gallup-international.com )

Who We 
AreБРИМА е Македонски член на МААМ од Мај 2002.

БРИМА е член на ESOMAR  од 2006 година.

Од Октомври, 2008, TNS е интегриран со  WPP - Kantar Group.

WPP е најголем светски ланец со преку 2000 компании во областа на огласи, медиа-планирање, истражување, консалтинг, PR-акитвности, брендирање и комуникации.

Kantar Group е дел а на WPP ланецот и е посветен на на истражувања и консалтинг.
Постои во повеќе од 80 земји ширум светот и нуди полн спектар на истражувачки и консалтинг услуги.

П овеќе од половина од компаниите според Fortune-овите 500 водечки фирми во светот се клиенти на Kantar Group.

 

 
“ ДОЈДЕТЕ ДО ВЕРОДОСТОЈНА, КОРИСНА И УПОТРЕБЛИВА ИНФОРМАЦИЈА“
 

 


| Контакт | Privacy policy |
| 2010 Brima. All rights reserved. Products and brand names are trademarks or registered trademarks of their respective owners. Creatives are the copyright property of their respective owners.
COPYRIGHT 2009 @ ACVILLA CORP. I WEB DESIGN I HOSTING SOLUTION